RSS

בלוג

הכנס הבינלאומי הראשון של נופקומרס
ביום שישי ה 30.10.2015 התקבצו מומחי NopCommerce מכל העולם בבירת הולנד ונחשפו לעדכונים ולשיפורים אותם תרמו חברי הקהילה למערכת. ביניהם – אינטגרציה עם מערכותSAP , Gmail, יצירת ערכות נושא חדשות ועוד. אולגה יגורוב ורינת בן סימון הציגו בכנס את קהילת נופקומרס בישראל. מייסד המערכת, אנדריי מזולניצין, עדכן את הנוכחים בכנס על המהלכים הצפוים בקרוב: שינוי עיצובי לאתר הבית, הכשרות מקצועיות למפתחים ומנהלי אתרים, חיזוק וגיבוש הקשר עם קהילת NopCommerce ברחבי העולם באמצעות ועידות, כנסים ואירועים מיוחדים לחברי הקהילה בלבד. כמו כן, הוכרז על מהלכים חשובים כמו: השקעה בקידום ושיווק, פיתוחי מודולים שונים, פיתוח זירת מסחר (מרקט פלייס), ובעיקר השקעה בקהילה הבינלאומית שהחברה צברה במרוץ השנים.
7 דרכים להבטיח שיקראו את הודעות הדואר האלקטרוני שלך
עייף מלשלוח דוא"ל ולא לקבל תשובה? בוא לגלות 7 טיפים שימושיים שיעזרו לך לוודא שהודעות הדואר האלקטרוני שלך אכן ייקראו . ניסוח שורת נושא – זכור, רק 20%- 40% מסך הודעות הדואר ששלחת ייפתחו. כדי להגדיל את כמות ההודעות שאכן ייקראו, יש לנסח שורת נושא קליטה, קצרה ואינפורמטיבית. כך למשל, ניתן לשלב בתוכן שורת הנושא מידע משכנע ("העתיד של הודעות הדואר האלקטרוני") או סוג של רמז ומסתורין ("שאלה מוזרה"). כמו כן מומלץ להשתמש בפניה אישית בנושא ההודעה ("מירי כהן המליצה לי לפנות אליך").
איך לכתוב סקריפט מכירות אפקטיבי?
כדי להצליח במכירות צריך תכנון אפקטיבי של תהליך המכירה ואת זה יעשה עבורך בצורה מעולה סקריפט מכירות. איך כותבים סקריפט מכירות אפקטיבי ועל מה חשוב לשים דגש כשכותבים סקריפט כזה? מטרת סקריפט מכירות היא להביא את הצרכן למצב שבו הוא ירכוש את המוצר שלך. הצלחת להגדיל את כמות המכירות? סימן שהסקריפט עובד. סקריפט טוב מספק בעסק שני צרכים עיקריים:
כיצד לנהל נכון תכנית לתגמול לקוחות בחנות אינטרנט?
תכנית תגמול לקוחות זו אחת הדרכים האפקטיביות לשימור וטיפוח לקוחות ויצירת נאמנות ארוכת טווח. התגמול מדרבן לחזור ולרכוש ממך שוב ושוב ובכך מאפשר לך לחסוך בהוצאות פרסום ושיווק. עסקים רבים הבינו מזמן עד כמה חשוב להכיר בערכו האמתי של הלקוח ולתגמל אותו מעת לעת על הרכישות שמבצע, ומזה שנים מיישמים בהצלחה מגוון תכניות תגמול גם בתחום המסחר האלקטרוני. הנתונים באינפוגרפיקה של "זנדקס", מראים כי להביא לקוח חדש לעסק עולה יותר יקר מאשר להפוך לקוח קיים ללקוח חוזר. עוד מידע מעניין העולה מהנתונים הוא ש- 34% מהנשאלים מאמינים, כי שירות לקוחות מעולה הוא המפתח ליצירת נאמנות בקרב לקוחות.
חדש באתר - הרחבה לזאפ!

מעכשיו ניתן לחבר חנות נופקומרס לאתרי השוואת מחירים כמו ZAP וRET.

החיבור מתבצע על ידי התקנה פשוטה של הרחבה לזאפ. לאחר ההתקנה, המודול יוצר "אתר מראה" לחנות שלכם אשר מציג את המוצרים שברצונכם לקדם.

ההרחבה מאפשרת לבחור מוצרים מתוך רשימת המוצרים בחנות שלכם.