תמיכת פרמיום

בנוסף לתמיכה הטכנית מקהילת נופקומרס אשר ניתן לקבל חינם בפורומים, צוות מפתחי nopCommere מספק שירותי תמיכה פרמיום בתשלום. שירותי תמיכת הפרמיום שלנו מיועדים לאנשים שמפעילים אתרי איקומרס קריטיים, עובדים על פרויקטים עם לוחות זמנים צפופים, או רוצים לקבל תמיכה ייעודית.

אנא ראו את הפרטים מטה:

 

תנאים כללים
תקופת התמיכה 3 חודשים או שנה אחת
זמן תגובה מובטח 24 שעות (יום עסקים אחד)
אחריות לתיקון באגים * 5 ימי עסקים
בקשות שירות מותרות (לכל תקופת חוזה) ללא הגבלה
שפות אנגלית, עברית או רוסית
שיטת קשר מערכת כרטיסים פנימית
ימי עבודה א-ה
לא כולל חגים
גרסאות מכוסות nopCommerce 3.00 ומעלה
מה כלול?
תמיכה מצוות הפיתוח של נופקומרס
 
שאלות כלליות
שאלות תצורה, התקנה, שדרוג, אופטימיזציה, וכו'
 
שאלות פיתוח והתאמה אישית
 
תיקון באגים *
 
ייעוץ בנושא הארכיטקטורה
 
בדיקת קוד מותאמת אישית (code review)
 
תמיכה עבור יישומי פלאגין וערכות נושא של צד שלישי **
 
טכנולוגיות בסיסיות (למשל Windows, IIS, SQL Server)
 
בקשות התאמה אישית מורכבות ***
 

* - nopCommerce מסכימה לפתור את כל הבאגים שזוהו על-ידי הלקוח הנוכחי וכאשר זוהו כבאג בהסכמה הדדית בין הלקוח לבין נציג nopCommerce מורשה. nopCommerce מסכימה לספק תיקון אשר מתקן או מקטין את ההתנהגות שנגרמה על ידי הבאג בתוך 5 ימי עסקים מיום אישור זיהוי של הבאג בהסכמה הדדית. התיקון עשוי לדרוש מהלקוח לשדרג לגרסת nopCommerce האחרונה וייתכן שיסופק כעדכון ידני או גרסה מלאה על פי שיקול דעתה של nopCommerce.

** - כל הפלאגינים וערכות נושא זמינים בmarketplace שלנו.

*** - אם נדרשת לכם התאמה אישית לא טריוויאלית או פלאגין מותאם אישית, ניתן לבקש הצעת מחיר או ליצור קשר עם השותפים שלנו.